|PAESE|

Hej wam! :)

Dziś przychodzę do was z recenzją mojego ulubieńca- pudru ryżowego.
Dosyć długo zastanawiałam się nad kupnem sypkiego pudru, przeglądałam produkty od różnych producentów, jednak ten, zwrócił moją uwagę nie tylko ceną ale także dobrymi opiniami.
Zależało mi na dobrym i trwałym matowieniu skóry, i nie oszukujmy się- nie każdy produkt, pomimo zapewnień na opakowaniu, spełnia swoje zadanie. 








Ten wybór jednak był strzałem w dziesiątkę. Dla mnie, spełnia swoje zadanie- matuję skórę na wystarczająco długo.
 Bałam się, że będzie zmieniał kolor podkładu- tutaj też się myliłam, nie widać go na twarzy. Ma przyjemny zapach,nie zapycha, jest bardzo wydajny! :) Jestem zwolenniczką minimalizmu w składzie tego pudru, jego dobroczynnego wpływu na moja cerę, a także jego trwałości. Przy moim codziennym użytkowaniu przez okres kilku miesięcy, nie zauważyłam większego zużycia.  wygodne zakręcane plastikowe opakowanie z puszkiem/gąbeczką. Dodatkowo puder nie wysypuje się dzięki sitku, które przekręca się.  
Ciekawostką jest (ale tego nie wypróbowałam), że puder może być stosowany również jako baza pod makijaż- dajcie znać czy to prawda :)









Bardzo polecam ten produkt - jakość zdecydowanie przewyższa cenę. A jaki jest wasz ulubiony produkt tego typu? Pozdrawiam :)

4 komentarze:

  1. ja nie używam sypkich produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo dobrego słyszałam o tym pudrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie tak sobie myślę, że muszę sobie sprawić taki mały prezent, a z racji tego, ze dużo dobrego o nim usłyszałam ; to własnie chyba będzie ten puder :)

    http://natalistylee-s.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Instagram