|Semilac- moje pierwsze wrażenie :)|

Hej wam!

Jeszcze nie tak dawno hybrydy gościły na moich paznokciach bardzo często, uwielbiałam je nosić, niestety po jakimś czasie zrezygnowałam z nich ponieważ przerażał mnie, na dłuższą metę, koszt wykonywania takiej usługi w salonie (60-70 pln dwa razy w miesiącu)
Dość długo zastanawiałam się nad kupnem własnego zestawu i ostatecznie postanowiłam sobie, że zacznę robić je sama- koszt zestawu startowego odpowiadał cenie 3 wizyt u kosmetyczki.





Dziś pokażę wam swój pierwszy manicure hybrydowy wykonany przeze mnie :) Szczerze mówiąc, jak na swój pierwszy raz, efekt jest dla mnie bardzo zadowalający :))
Za jakiś czas, kiedy tylko wprawię się w to, mam zamiar nagrać tutorial co i jak :) Wydaje mi się, że będzie to lepszy przekaz niż zdjęcia :)







Do manicure użyłam lakierów firmy Semilac, wybrałam je ponieważ wiele dziewczyn chwaliło sobie tą markę- również mi przypadły do gustu. Bardzo dobrze pracowało mi się z nimi, dlatego myślę, że zostanę właśnie przy nich :)

A wy co myślicie o produktach tej firmy? Czy tak jak mi przypadły wam do gustu? Dajcie znać :) 


11 komentarzy:

  1. Osobiście mam tylko jeden lakier z tej firmy, który dostałam . Sama bym nie zakupiła z tej firmy gdyż robiąc je wcześniej u koleżanki nie trzymały mi się długo... Jednak z innej firmy już jest spoko. Jednak Dużo ludzi sobie chwali semilac :)
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie miałąm hybryd, pazurki wyszły pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie Ci wyszło :) Ja robię hybrydy w domku kilka miesięcy i u mnie świetnie sprawdzają się lakiery Semilac, dobra jakość i trwałość, nic więcej mi nie trzeba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie mam takie samo zdanie na temat semilaca :)

      Usuń
  4. Jak na pierwszy raz wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Od dawna marzy mi się zestaw z semilac. Podobno można ładnie zapuścić paznokcie, co u mnie byłoby mile widziane. Niestety słyszałam, że przy zmywaniu bardzo niszczy się płytka i dlatego mam mieszane uczucia. Jednak myślę, że poproszę o ten zestaw na urodziny. [W lipcu]. Spodobał mi się twój blog, ale zauważyłam, że nie ma możliwości obserwacji. Dodasz ją?

    OdpowiedzUsuń
  6. Od dawna marzy mi się zestaw z semilac. Podobno można ładnie zapuścić paznokcie, co u mnie byłoby mile widziane. Niestety słyszałam, że przy zmywaniu bardzo niszczy się płytka i dlatego mam mieszane uczucia. Jednak myślę, że poproszę o ten zestaw na urodziny. [W lipcu]. Spodobał mi się twój blog, ale zauważyłam, że nie ma możliwości obserwacji. Dodasz ją?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdania na temat tego, że ściąganie lakieru niszczy płytkę, są bardzo różne. Wydaje mi się, że lepiej ściągać lakier kiedy odczekamy więcej niż 10 minut (ja zazwyczaj odczekuję ok 20min.) Lakier praktycznie sam odchodzi i nie musimy używać dużo siły :) Dla mnie ta metoda jest idealna, ściąganie nie niszczy mi paznokcia (duuuuży plus z racji tego, że mam bardzo łamliwe pazurki) I pod hybrydą rosną jak szalone! :) Możliwość obserwacji przywróciłam hah :) Pozdrawiam :)))

      Usuń
  7. Za każdym razem mam na paznokciach Semilaca. Raz miałam lakier z Bling, ale nie był takie trwały jak Semilac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przez ok. dwa tygodnie miałam go na pazurkach i szczerze, nie zauważyłam różnicy w trwałości :)

      Usuń

Instagram