BATISTE

Witajcie kochane! :)

Od dłuższego czasu można usłyszeć wiele opinii suchych szamponach, osobiście bardzo się polubiłam z Batiste :)
Produkt przybył do mnie z różnych stron. Wszystkie szampony  w wersjach klasycznych tzn. te bez dodatków kolorowych pigmentów, lakieru - moim zdaniem - mają identyczne właściwości i różnią się tylko zapachem.


Każdy zapach jest intensywny i dość długo utrzymuje się na włosach. Bardzo często jest wyczuwalny przez cały dzień, ale nie jest tak mocny aby przyćmić zapach perfum. Spotkałam się kiedyś z opinią, że zapach szamponów jest bardziej wyczuwalny- u mnie ta opinia się nie sprawdza.  Jednak to, że włosy trzymają długo zapach szamponu, uważam jako plus, niż minus ;)
Szampon, moim zdaniem, jest bardzo dobrą alternatywą rano, kiedy każdy jest w wiecznym niedoczasie i każda minuta jest na wagę złota.  Szampon bardzo dobrze radzi sobie z podniesieniem objętości i świetnie odświeża włosy, o dziwo, po zastosowaniu nie plączą się, świetnie się rozczesują, pozostają miękkie i puszyste.




Wystarczy kilka psiknięć, żeby odświeżyć i doprowadzić  fryzurę do ładu i nadać jej trochę objętości- jeśli dobrze używamy tego produktu ;)

Korzystam z Batiste wtedy, gdy mam ochotę upiąć włosy w kucyk, jak i kiedy zamierzam nosić je rozpuszczone - szampony sprawdzają się w każdej z tych sytuacji. Nie obciążają włosów i nie wyglądają na "ulizane".
Jedyny minus to taki, że faktycznie po nałożeniu "wybiela" włosy, należy dobrze wmasować produkt, aby nie zostawił siwej poświaty, odejmuje to włosom połysk. Słyszałam, że gdy produkt użyjemy tuż przed pójściem spać ma takie samo działanie jak użyty rano, z tym, że nie pozostawia białych śladów.
Jest to produkt wydajny- jedno opakowanie (200 ml) starcza mi na ok. 2-3 miesiące :) W drogeriach cena wynosi ok. 15zł (często można znaleźć go na wyprzedażach)


Jeśli dla Ciebie, tak jak dla mnie, każda minuta rano, czy też przed każdym wyjściem, jest cenna- ten produkt jest dla Ciebie :)
Standardowo: jeśli macie jakieś uwagi, sugestie dotyczące tego lub następnego postu zapraszam do pytania :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram